Vem tar hand om världens bästa ponny? jo jag!

Hejsan alla söta!
Förlåt för dålig uppdatering men jag har verkligen inte hunnit eller orkat, men nu, när klockan är halv två passar jag på att ladda upp bilder från dagens ridpass.
Jag började med att rida runt lige på grusvägarna, sen red jag med Nora och Mojje på slingan, sen avslutade jag i padocken.
Herman har gjort framsteg idag asså!
Men också så att säga "baksteg" .
Jag kunde rida i padocken utan att han rullade sig, + att jag kubnde gå över en gräsmatta utan att han rullade sig, fast han ville endå rulla sig i en snö hög så då var jag tvungen att kasta mig av, men endå!
Är ändå sjukt stolt över honom.
Fast han smet när jag gjorde horsemanship med honom, två gånger -.-.
Men men, om man heter Herman måste man alltid vara något busig iaf.
Men på lördag ska jag tävla för skolan, så då kanske det kommer upp bilder från det, vem vet ;)

gårdagens ridpass:


asså typ dog när jag såg bilden, SÅÅÅ söt är han! HELT oskyldig och ensam i världen haha, så söt! "tår i ögat"

tränade på att gå upp på lastpallen sittandes, det gick galant! Älsklingen är inte rädd för något! :D

Hela han uppe! DUKTIG HÄST :D

fotograf: johanna jinstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0