Uterittsbilder + galopp video :D

Hejsan svejsan sötisar!
Idag har jag varit i stallet sen halv tio imorse, så ja, man är ju smått trött nu, hann tillochmed med att umgås med mina friends <3 snart kommer min kompis hit och ska sova här, sen ska jag till stallet imorgon igen :)
Men jag hade arrangerat en fotograf vid namn Johanna Jinstrand, HAHA nejmen, hon var snäll och följde med ut när jag red Herman och ta lite bilder när jag red, lite bilder till headern osv, Sen filmade hon oxå när jag galopperar upp för en backe haha, Sen red jag lite i padocken med Herman, och han försökte rulla sig hela tiden men som tur var kunde Johanna ta tag i honom så fort han försökte. En gång hade han redan hunnit komma ner på knä men Johanna drog upp honom direkt :D haha, men jag är jätte stolt över Herman asså, jag börjar verkligen fastna för honom , han börjar visa respekt för mig nu och det bästa är ju när han gnäggar till mig, Har märkt att han älskar att prata, när jag tränar ledarskap med honom gnäggar/brummar han när jag gör vissa övningar, och i hagen kommmer han alltid till mig och gnäggar åt mig, älskling. Kan tillochmed redan erkänna att jag älskar honom.
Men här kommer bildbomb från idag:




haha..















Vad tycker ni om bilderna? Tar emot all kritik, tycker ni jag ska ladda upp fler bilder när jag rider osv?
tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0